Известие

Collapse
No announcement yet.

АР 159 2.4 JTDm Q4 TI или BMW 325,330xd M-paket

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да ама тези доводи ти не ги приемаш... но мн други не ги отхвърлят...за мен 100кг човек, ми е доста по удобно в салона на 159-ка спрямо 3-ка.
    Въпрос: колко тройки има екстрата адаптивно управление, доста разгледах и с М пакет и все нямат. Нито и това за седалката да се гласи в широчина.
    Нз как може да се твърди, че са по удобни. Вярно, че бях в така с кожен салон, не беше М, но определено не бяха нещо страхотно.
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 18:56.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Да ама тези доводи ти не ги приемаш... но мн други не ги отхвърлят...за мен 100кг човек, ми е доста по удобно в салона на 159-ка спрямо 3-ка.
      Въпрос: колко тройки има екстрата адаптивно управление, доста разгледах и с М пакет и все нямат. Нито и това за седалката да се гласи в широчина.
      Нз как може да се твърди, че са по удобни. Вярно, че бях в така с кожен салон, не беше М, но определено не бяха нещо страхотно.
      За теб може да е удобен, но за друг може и да не е удобен.
      Точно тук идва възможността за регулиране на седалката в повече направления, където на 159-ката не може да стане, просто го няма като опция
      А до въпроса ти колко тройки има въпросната опция - не мога да ти отговоря, но има такава опция.
      Също да те питам - колко 159-ки Ку4 има в България за продажба
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • Понякога екстрите изнервят - веднъж се возих като пасажер на предната седалка в един Мерцедес и едвам издържах.
        През цялото време седалката се опитваше да се нагажда по мен и постоянно бръмчаха едни моторчета - а шавна на нанякъде и веднага тя се стреми да се прилепи по мен.
        Няма свобода - направо скучна история.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • Абе направо да купува една Lancia Thesis за 10 000лв човека да си види в кола

          По-широка е, по-стабилна е и е в пъти по-удобно, но явно не това са точно търсените качества.

          Мнението ми е 50% шега относно завихрилите се спорове и 50% сериозна идея.

          Ето я най-скъпата и привидно запазена бройка на БГ пазара: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=142u98
          Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

          Comment


          • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
            Абе направо да купува една Lancia Thesis за 10 000лв човека да си види в кола

            По-широка е, по-стабилна е и е в пъти по-удобно, но явно не това са точно търсените качества.

            Мнението ми е 50% шега относно завихрилите се спорове и 50% сериозна идея.

            Ето я най-скъпата и привидно запазена бройка на БГ пазара: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=142u98
            Бившия римо-католическият патриарх дълго време го возеха в тази кола.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • Еми човека е знаел в какво да се вози...хич да не е по ми харесва от бмв
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • Мен това ми е колата мечта от както имах капа. Не си купих, защото щеше да ми дойде малко нанагорно, защото автомата им е кофти, адаптивното окачване много скъпо за ремонт и все още частите са много скъпи (макар и не колкото преди 2-3 години) и в момента не мога да си позволя, ако се счупи да извадя 2000-3000 за ремонт. Иначе, когато реша да сменя 166-цата това ще е наследникът:

                Lancia Thesis 3.0 с топ оборудването, задължително запазен екземпляр.

                Поведението и на пътя е страхотно, возията безупречна, хлади бири, топли кафета Босе с 19 говорителя, ел щори, адаптивно окачване, уникално аристократичен и спокоен интериор... Външен дизайн извън времето - ретро муцуна и футуристична задница. Един от многото примери, че дизайнът на много италиански автомобили е извън времето и не изглеждат демоде след 2 години.
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • Точно, обаче външния вид на Тестиса е малко като висшата мода...Не е за всеки
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Занимавам се с дизайн (графичен) и мразя колите, които са за всеки, общо приетите сапунерки, зализани бездушни форми не казващи нищо.

                    Алфа просто уви нямат кола от този клас (166 е малко назад), иначе техният дизайн е по-общоприет)

                    Практично-скучно бездушната ламарина не ми е представата за кола (говоря за стил пасат - новите шавролетчета и т.н.).

                    Да не говорим, че за около 10 000лв можеш да си купиш Thesis 2005-та в добро състояние, която за мен е над класа на BMW 5.

                    Единственият недостатък на тезис / 166 и т.н. пред немските им братя е, че нямат някой наистина голям мотор - един вид флагман.
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • Сега ще ви светна защо е толкова важен и ценен дизайна,особено вътрешния!
                      Когато ти се наложи да караш с малко по-високо темпо(не скорост) из задръстванията примерно,и ИЗВЕДНЪЖ решиш да си смениш станцията на радиото или да погледнеш температурата на мотора или да видиш колко е часа или да настроиш климата е по-добре когато дизайна е по-добър!!! ЗАЩОООО?!?!!! Щото не се разсейваш и оставаш концентриран върху управлението и не се удряш и дори успяваш да коригираш нещото преди да си стигнал там за където бързаш и да си спрял!!!Сещате ли се???!!!А дали ще ме оборите с тези дублирани уреди и показания ситроенаджийските(опа-БМВ)?!А ако искате пътно поведение и управление на спортна кола от бебевоз си купувате Импреза комби а не БМВ мрътвел на ебати парите!!!По-здрави! )
                      Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
                      Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
                      SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
                      Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!

                      Comment


                      • Смело мога да кажа, че 159-ката е изключително удобна кола. За пътното поведение и коментара на колегата мога само да се засмея и да му пожелая да покара по-дълго време 159-ка и после пак да каже. Който е карал - знае.

                        Тройка съм карал и не бих казал, че е по-удобна. За нагласяне на седалката в широчина не съм виждал сега в тройка.

                        Последните три дни карам някакъв изключително куц нисан кашкай 2.0 бенц 140 магарета с безстепенна автоматична скоростна кутия. Нямам търпение довечера да сис една в Алфата!!! По-пластмасова, умряла, абсурдно караща се кола не съм видал никога!!!! и тов а е кола за 60 000+ лв..... важно е от време на време да караш кошница, за да си оцениш колата
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          Смело мога да кажа, че 159-ката е изключително удобна кола. За пътното поведение и коментара на колегата мога само да се засмея и да му пожелая да покара по-дълго време 159-ка и после пак да каже. Който е карал - знае.

                          Тройка съм карал и не бих казал, че е по-удобна. За нагласяне на седалката в широчина не съм виждал сега в тройка.

                          Последните три дни карам някакъв изключително куц нисан кашкай 2.0 бенц 140 магарета с безстепенна автоматична скоростна кутия. Нямам търпение довечера да сис една в Алфата!!! По-пластмасова, умряла, абсурдно караща се кола не съм видал никога!!!! и тов а е кола за 60 000+ лв..... важно е от време на време да караш кошница, за да си оцениш колата
                          Така е точно казано.Моето мнение за възникналия отново спор с 3-та серия на БМВ,ще кажа че 3-ката си е щайга от всякъде,по дървен автомобил в класа си не съм виждал,а забравих и тесен,когато седна в въпросната кола и колената ми се допират в таблото.
                          Alfa romeo GTVex
                          Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                          Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                          Аudi A3 1.8 20V 02"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                            Така е точно казано.Моето мнение за възникналия отново спор с 3-та серия на БМВ,ще кажа че 3-ката си е щайга от всякъде,по дървен автомобил в класа си не съм виждал,а забравих и тесен,когато седна в въпросната кола и колената ми се допират в таблото.
                            Грубияни такива !!! Сега като се включи ВО с неговото 330 ХД и ще ви разкаже колко сте неуки и заплеснати с тия Алфи и никога , ама никога няма да стигнете нивото на БМВ по нищо.Който не вярва може да се пробва защото БМВ 330 ХД е мега , ултра , върховната кола и такива като вас с разни Алфи са просто хора които са искали БМВ , но немали пари и затова карат италиански бангии , а сънували БМВ-та на кълбета.
                            Alfa Romeo Giulietta 170hp

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                              Така е точно казано.Моето мнение за възникналия отново спор с 3-та серия на БМВ,ще кажа че 3-ката си е щайга от всякъде,по дървен автомобил в класа си не съм виждал,а забравих и тесен,когато седна в въпросната кола и колената ми се допират в таблото.
                              нека е дървен ти ми дай 335д подарък пък ще се мъча с него като грешен дявол
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • 'Бах т'ва кисело грозде, 'бах...

                                Comment

                                Working...
                                X